فن کوئل گرین

فن کویل گرین دستگاهی است ساده با دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی که وظیفه تولید گرما و سرمای محیط را دارا می باشد و از آنجا که این دستگاه در انواع ساختمان های اداری، تجاری و حتی مسکونی استفاده می شود می توان گفت دامنه استفاده آن بسیار وسیع است. فن کوئل گرین از معروفترین دستگاه ها در زمینه تهویه مطبوع است که در انواع مختلف کاستی ، سقفی و زمینی، دیواری و سقفی توکار و در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه شده است. دارا بودن گارانتی معتبر در کنار کیفیت بالای این محصولات یکی دیگر از مشخصات فن کویل های گرین است. این دستگاه ها با محیط زیست سازگارند و سطح صدای کمی دارند.

انواع فن کوئل گرین

هنگامی که صحبت از تنوع محصول و کامل بودن سبد محصولات تهویه مطبوع و فن کویل که به میان می آید باید از برند گیریم یاد کرد چرا که انواع فن کوئل هایی که در دنیای تاسیسات وجود دارد یا توسط شرکت گرین طراحی شده یا نسخه بروزرسانی شده آن در لیست محصولات این شرکت دیده می‌شود این تنوع شامل انواع فن کوئل کاستی یک و چهار طرفه، فن کوئل زمینی و سقفی،فن کوئل دیواری، فن کویل سقفی توکار می باشد که به اختصار اطلاعاتی در مورد این محصولات ارائه می گردد.

مشخصات فنی فن کویل زمینی گرین

دل فن کویل برای ساختمان هایی با متراژ های متفاوت قابل استفاده است، و توانایی تولید هوای مطبوع تا متراژ حداکثر 130 متر را دارد. این دستگاه ساخت کشور چین بوده و دارای ظاهری بسیار کم حجم و باریک است. فرآیند نصب فن کویل زمینی گرین با سهولت انجام می شود، بدین صورت که بر روی زمین نصب شده و از جهت دیگر به دیوار متصل می شود. از دیگر دلایل آسان بودن نصب این فن کویل می توان به اتصالات درین در دو طرف پنل فن کویل زمینی گرین اشاره نمود.

فن کویل زمینی گرین در مدل های متفاوت با ظرفیت های 400، 600، 800 و 1000 فوت مکعب بر دقیقه به بازار ارائه می شود.

فن کویل زمینی گرین فضای بسیار کمی را در محیط اشغال می کند به همین دلیل تعمیر و سرویس این فن کویل ها بسیار آسان تر از فن کویل های دیواری یا کاستی می باشد و همین امر موجب شده است فرآیند تمیز کردن فیلتر های دستگاه که مرتباً نیاز به سرویس دارند، به راحتی انجام شود. فن کویل زمینی گرین که از دستگاه های سیستم تهویه مطبوع به شمار می رود، دارای موتور قوی با راندمان و بازدهی بالا می باشد. این فن کویل سرمایش و گرمایش محیط را انجام داده و سبب می شود، سریعاً محیط به دمای مطلوب برسد. این سیستم برای گرمایش و سرمایش در زمستان و تابستان از پکیج و چیلر استفاده می کند.

این مدل فن کویل در زمان فعالیت، دارای آلودگی صوتی بسیار کمی می باشد که همین موضوع باعث رضایت کاربران شده است، همچنین فن کویل زمینی گرین بدون نویز بوده و از دیگر ویژگی های آن می توان به مصرف کم برق و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود. فن کویل زمینی گرین دارای ترموستات بر روی خود دستگاه و ریموت کنترل می باشد، توسط این دو مورد کاربر می تواند خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین دور فن کویل را تنظیم نماید. این سیستم دارای تایمر 24 ساعته است بدین معنا که هر زمان از شبانه روز می توان دستگاه را توسط ریموت کنترل متناسب با شرایط تغییر وضعیت داد. فن کویل گرین مدل زمینی دارای جعبه برق ضد حریق است و از ویژگی های داخلی دستگاه می توان به دمپر شناور اتوماتیک اشاره کرد که باعث می شود در جهت های عمودی و افقی بچرخد و هوای سرد یا گرم را به طور یکنواخت در محیط توزیع کند

فن کویل سقفی توکار گرين

قیمت فن کویل کاستی

فن کویل گرین در مدل سقفی توکار در ظرفیت هوادهی

200 الی 1400 cfm تولید و در بازار موجود می باشد. این مدل فن کویل از نوع بی کابی

ن طراحی شده و از ورق گالوانیزه

محکم و مقاوم تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارا می باشد. از ویژگی های فن کویل سقفی توکار بهره مندی از پلنیوم برگشت هوا بوده، که نقش بسزایی در ایجاد هوای تازه و مطبوع در فضا دارد، که قابلیت نصب از پشت و یا زیر دستگاه دارا می باشد. فیلترهای بکار رفته در دستگاه از نوع پلیمری استفاده شده که از قدرت جذب و دوام بالایی برخودار هستند، همچنین قابل شستشو می باشند. به علت دارا بودن حجم و وزن کم براحتی میتوان در بین سقف کاذب طبقات بدون محدودیت نصب و اجرا نمود. همانطور که اشاره شد این مدل از فن کویل در ظرفیت های متفاوتی تولید شده در فشار کاری 16 بار توانایی عملکرد مطلوب را دارا می باشند. برای تخلیه هوای داخل کویل از شیر هواگیری دستی استفاده شده است. همچنین کویل بکار رفته در فن کویل گرین مدل سقفی توکار از نوع سه ردیفه استفاده شده که همین امر سبب افزایش راندمان حرارتی و بازدهی مطلوب آن می گردد

 فن کوئل دیواری گرین

فن کویل دیواری گرین به لحاظ شکل ظاهری کاملا شبیه به پنل داخلی کولر گازی گرین است همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است روی دیوار نصب می شود و هیچ فضایی را روی زمین اشغال نمی کند نصب تعمیرات و نگهداری سهل و راحت در کنار تنوع ظرفیت این محصول را به یک مبدل گرمایشی و سرمایشی یونیک تبدیل کرده است افزایش توان خروجی این دستگاه تا ظرفیت ۶۰۰ و ۸۰۰ سی اف ام (cfm) نسبت به فن کویل های زمینی سقفی و کاستی از امتیازات این محصول در لیست شرکت گرین است

اجزاء تشکیل دهنده فن کویل گرین

فن کویل گرین نیز مانند دیگر سیستم های تهویه مطبوع از اجزاء و قطعاتی تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفتن این قطعات باعث می شود تا دستگاه عملکرد فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. برخی از اجزاء مهم این دستگاه به شرح زیر می باشد.

فن و الکتروموتور: این قطعه به این منظور در دستگاه استفاده شده است که هوای فضای مورد تهویه را به گردش در آورد.

کویل حرارتی: کویل حرارتی نیز از جمله قطعات بسیار مهم فن کویل گرین می باشد که برای ایجاد تعادل حرارتی بهینه هوای قابل تهویه و آب در گردش درون کویل استفاده خواهد شد.

شیر هواگیری دستی: شیر برای تخلیه هوای درون کویل مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که هوای درون کویل باعث می شود تا آب درون آن جریان پیدا نکرده و صدا ایجاد کند که باعث می‌شود تا عملکرد فن کویل مختل شود.

فیلتر قابل شستشو: از فیلتر های قابل شستشو برای فیلتراسیون هوای در گردش استفاده خواهد شد اینجا کلیک کنید

  • تلفن های تماس با ما

    021-28428609

    09025555107

    ساعت پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه  ساعت 8 الی 17

ازطریق واتساپ با ما در تماس باشید
ارسال از طریق واتساپ