کولر گازی و اسپلیت اجنرال

اجنرال مارک کولر گازی متعلق به شرکت Fujitsu General Limited ژاپن است. فوجیستو جنرال واحد های تهویه مطبوع مختلف و راه های کنترل رطوبت را با مارک های اجنرال و فوجیستو در بازارهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

قیمت کولر گازی اجنرال

برند

مدل

قیمت

کولر گازی اجنرال

12000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

بررسی و خرید

کولر گازی اجنرال

18000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

بررسی و خرید

کولر گازی اجنرال

24000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

بررسی و خرید

کولر گازی اجنرال

30000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

بررسی و خرید

کولر گازی اجنرال

36000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

—————-

کولر گازی اجنرال 12000BTU OGENERAL

+++A

THALAND

—————-

اسپلیت ها و انواع کولر گازی اجنرال که چندین دهه با نام O’GENERAL شناخته می شود به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات در زمینه کولر گازی و اسپلیت در جهان شناخته شده است. و این شرکت به یکی از محبوب ترین شرکت های دنیا برای مردم تبدیل شده است.

اجنرال انواع مختلف کولر گازی را تولید می کند از جمله کولر گازی های اسپلیت دیواری، کولر گازی های داکت یا همان کانالی، مولتی پنل ساده و پیشرفته و کاستی و با توجه به سابقه درخشان و طولانی در زمینه تهویه مطبوع این شرکت بسیار مورد اعتماد و استقبال مردم است.

کولر گازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت با رقبای خود برخوردار است و با توجه به سابقه طولانی در زمینه تهویه مطبوع به صورت تخصصی، مورد اعتماد مردم است . محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف انرژی برای آنها در اولویت است.

با توجه به این که قیمت کولرهای گازی هر روز بیشتر می شود باید در انتخاب آن و همین طور شرکتی که آن را ارائه می دهد حساس بوده و به شرکتی اعتماد کرد که به صورت تخصصی در این زمینه (سیستم های تهویه مطبوع) فعالیت داشته و دارای سابقه خوبی باشد.

خرید کولر گازی اجنرال

مطالعه بیشتر:

چیلر هوا خنک 

چیلر آب خنک

حال بیایید در مورد کولر گازی و نحوه عملکرد آن مطالبی را عنوان کنیم

کولر گازی

کولر گازی دارای دو واحد داخلی و خارجی است که واحدهای داخلی و خارجی به جای کانال با لوله کشی متصل می شوند. یکی از مزایای اصلی این نوع تهویه مطبوع این است که به شما امکان می دهد دما را در هر اتاق کنترل کنید.

کولر گازی چگونه کار می کند؟

کولر گازی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد اما همه آنها بر یک اساس کار می کنند. کولر گازی با از بین بردن گرما و رطوبت از هوای داخلی، هوای سرد داخل خانه یا فضای بسته شما را تامین می کند. هوای خنک شده را به فضای داخلی بر می گرداند و گرما و رطوبت ناخواسته را به بیرون منتقل می کند. یک سیستم تهویه مطبوع یا سیستم تهویه خنک کننده از ماده شیمیایی خاصی به نام مبرد استفاده می کند و دارای سه جز اصلی است.

کولر گازی چگونه کار می کند؟

کمپرسور

کویل کندانسور

و اواپراتور

است.

این اجزا با هم کار می کنند تا مبرد را به سرعت از گاز به مایع تبدیل کرده و دوباره برگردانند. کمپرسور فشار و دمای گاز مبرد را بالا می برد و آن را به کندانسور ارسال می کند و در آنجا به مایع تبدیل می شود. سپس مبرد به داخل خانه باز می گردد و وارد اواپراتور شده و مبرد مایع تبخیر می شود و کویل ها را خنک می کند . یک فن هوای داخلی را که از طریق کویل اواپراتور سرد شده اند را به محیط ارسال می کند. و هوای خنک شده در سراسر محیط گردش می کند در حالی که گاز تبخیر شده به بیرون به کمپرسور ارسال می شود. با بازگشت مبرد به حالت مایع، گرما در هوای خارج آزاد می شود. این چرخه تا خنک شدن محیط ادامه دارد.

مطالعه بیشتر:

مینی چیلر

فن کویل

هواساز

کولر گازی اینورتر چیست؟

اینورتر فناوری صرفه جویی در انرژی است که با کنترل دور موتور، هدر رفت کار در کولرهای گازی را از بین می برد. کولرهای گازی وقتی خنک می شوند که دمای اتاق بالاتر از دمای تنظیم شده باشد و دمای اتاق به زیر دمای تنظیم شده می رسد، و دمای تنظیم شده را حفظ می کنند.

کولر گازی اینورتر اجنرال

دور موتور در کولرهای گازی از نوع غیراینورتر ثابت مانده و دما با روشن و خاموش کردن موتور تنظیم می شود که انرژی بیشتری مصرف می کند.

در کولرهای گازی از نوع اینورتر، درجه حرارت با تغییر دور موتور بدون روشن و خاموش کردن موتور تنظیم می شود.

در مقایسه با کولرهای گازی از نوع غیر اینورتر، کولرهای گازی با اینورتر قدرت کمتری دارند و می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

حال برای درک بهتره نحوه عملکرد کولر گازی اینورتر دار با کولر گازی غیراینورتر دار مردی در حال دویدن را مثال می زنیم.

مقایسه کولر گازی معمولی با کولر گازی اینورتر

1- کولر گازی نوع غیر اینورتر شروع و توقف دویدن سخت، استراحت، سپس شروع و توقف یک بار دیگر انرژی بیشتری مصرف می کند.

2- کولر گازی نوع اینورتر وقتی سرعت مناسب حفظ شود، یک دونده می تواند بدون اتلاف انرژی به کار خود ادامه دهد.

مطالعه بیشتر:

نکات مهم انتخاب و خرید انواع داکت اسپلیت

دور موتور چگونه کنترل می شود؟

موتور با آهن ربا و جریان الکتریکی کار می کند. موتور از دو نوع آهن ربا تشکیل شده است. یکی آهنربای دائمی است که دارای نیروی مغناطیسی طبیعی است. دیگری آهن ربای الکتریکی است که توسط الکتریسیته نیروی مغناطیسی تولید می کند.

جهت جریان الکتریکی قطبیت آهنربای الکتریکی را تعیین می کند قطب های شمال (N) و جنوب (S) آهن ربا توسط جهت جریان الکتریکی تعیین می شود. هنگامی که جهت جریان الکتریکی معکوس شود، قطب های شمال (N) و جنوب (S) برعکس می شوند.

موتور با تغییر جهت جریان الکتریکی می چرخد. هنگامی که آهن ربا تماس گیرد، یک نیروی جذاب بین قطب N  وS  آهن ربا و یک نیروی دافعه بین قطب N و N و قطب S  وS  رخ می دهد.

موتور از نیروهای جذابه و دافعه ناشی از تغییر قطب مغناطیس الکتریکی می چرخد.

از اینورتر برای تنظیم سرعتی که جهت جریان برق تغییر می کند استفاده می شود و این سرعت چرخش موتور را تنظیم می کند. اینورتر با تغییر جهت جریان الکتریکی آهنربا موتور را می چرخاند. علاوه بر این، تنظیم سرعت چرخش در موتور نیز با کنترل دقیق سرعت سوئیچینگ انجام می شود.

مطالعه بیشتر:

نگهداری و تمیز کردن کولرگازی

برای اینکه سیستم تهویه مطبوع شما به طور موثر کار کند و عمر آن طولانی شود ، باید تمیز و نگهداری شود. عدم مراقبت از آن منجر به قبض های بالاتر در مصرف برق می شود و حتی می تواند برای خانواده شما سلامتی ایجاد کند. بسیاری از افراد نمی دانند که کولرهای گازی در صورت عدم نگهداری صحیح ، می توانند باکتری ها و بیماری ها را گسترش دهند.

نگهداری و تمیز کردن کولرگازی

شرکت ما در صنعت تهویه مطبوع پیشرو است و راه حل های کامل گرمایشی و سرمایشی را برای خانه ها، شرکت و ادارات شما رائه می دهد تیم ما متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات و کیفیت محصول، نصب و سرویس کولر گازی شما می باشد.تمام کارها توسط پرسنل ماهر انجام می شود که می توانند به شما برای بهترین و ایده آل ترین نقطه برای نصب مشاوره دهند. که این امر موجب می شود شما بیشترین بهره را از سیستم خود ببرید.

 مطالعه بیشتر :

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک (رادکو) آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی در این زمینه می‌باشند.

راههای ارتباط با ما

  • تلفن های تماس با ما

    دفتر تهران:28428609-021

    تلفن همراه:09385059681 

     ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه  ساعت 9 الی 18

  • آدرس ایمیل

    واحد بازرگانی و فروش:

    sm@radcoir.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[promo_modern promo_type=’custom’ page_link=’144′ post_link=’4343′ portfolio_link=’94’ custom_link=’http://www.radcoir.com/shop/’ promo_image=’http://www.radcoir.com/wp-content/uploads/2019/08/فروش-محصولات-تهویه-مطبوع-سرکت-راهبرد-انرژی-درفکرادکو.jpg’ attachment=’2885′ attachment_size=’full’ new_title=’ محصولات شرکت رادکو ‘ extratag=” img_size=’gallery’ heading_size=’30’ extra_bg=’#0074aa’ overlay=’0.6′ overlay_start=’10’ overlay_end=’50’ custom_class=” av_uid=’av-k790fwec’ admin_preview_bg=”][/promo_modern]

جانسون کنترل
سانیسو-روغن کمپرسور سانیسو

گاز مبرد R507

گاز مبرد R507: گازR507 از دسته گازهای HFC است که ترکیبی آزئ…

گاز مبرد R404a

گاز R404a : این گاز به عنوان یک گاز ترکیبی از خانواده گا…

گاز مبرد R407C

گاز مبرد  R407C:   گاز مبرد فریونی R407C مخلوطی از گازه…
ازطریق واتساپ با ما در تماس باشید
ارسال از طریق واتساپ