استفاده از سیستم های تهویه مطبوع برای گرمایش و سرمایش رستوران و کافی شاپ

استفاده از سیستم های تهویه مطبوع برای رستوران و کافی شاپ یک تجربه بهتر را برای رستوران به ارمغان می آورد. و می تواند به شهرت شما به عنوان رستوران دار کمک کند وبه تجربه ای که مشتریان با صرف غذا در رستوران شما کسب می کند کمک کند تا آنها بهترین تجربه ممکن را کسب کنند.

گرمایش و سرمایش برای رستوران و کافی شاپ

راحت نگه داشتن مشتریان مهم ترین نگرانی همه رستوران داران است و کنترل آب و هوا قسمت عمده ای از آن است. هنگام استفاده از سیستم های تهویه مطبوع برای رستوران ها، بهتر است که شخص قبل از تصمیم گیری در مورد محل واحد تهویه مطبوع، به شکل اتاق و ترتیب نشستن دقت کند.

شرکت های تهویه مطبوع می دانند که یک تجربه ناهارخوری دلپذیر و باکیفیت باعث می شوند که مشتری ها دوباره برگردند بنابراین ما از تخصص خود برای اطمینان از اینکه مشتریان کاملا در آرامش نگه داشته شوند استفاده می کنیم . مشتری ها مدت زمان قابل توجهی را در پشت میز می نشینند بنابراین آخرین چیزی که شما می خواهید از شکایت مشتریان بشنوید این است که هوا سرد یا گرم است!

مطالعه بیشتر:

تعدادی از عواملی که باید در کنترل تهویه رستوران مد نظر قرار داد

کنترل دمای غذا خوری ها

مراجعین انتظار دارند که شرایط داخل هنگام غذا خوردن راحت باشد، با توجه به هر آب و هوایی که خارج از رستوران و کافی شاپ است .

گرم کردن و سرمایش در طول سال لازم است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان از فضای رستوران شما لذت خواهند برد. خواه در زمستان مشتریان خود را گرم نگه دارد و هم در روزها و شبهای گرم تابستان آنها را خنک کند.

تهویه مطبوع علاوه بر ایجاد گرمایش و سرمایش می تواند به زیبای فضای رستوران و کافی شاپ شما کمک کند .

تعدادی از عواملی که باید در کنترل تهویه رستوران مد نظر قرار داد

بهره وری انرژی

خنک کننده سبز در خط مقدم بهره وری انرژی در تهویه مطبوع رستوران است. همانند هر نوع تجهیزات مکانیکی، کاربرد صحیح و مشخصات کلیدی در عملکرد کار آمد نقش بسیار اساسی را دارد.

مشخصات، طراحی، تامین و نصب صحیح سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش می تواند صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی برای مشتریان ایجاد کند. نا گفته نماند از مزایای زیست محیطی استفاده از انرژی کمتراست که در نظر گرفتن آن برای مشاغل ضروری است.

فناوری های جدید به ما کمک می کند تا سطح کارایی دستگاه های خود را افزایش داده و کارایی بیشتری را ارائه دهیم. شرکت ما به انتخاب کارامد ترین سیستم برای هر پروژه  توجه زیادی نشان می دهد و همیشه بر روی یکپارچه سازی سیستم متمرکز، در هر کجا که امکان دارد تمرکز می کند.

مطالعه بیشتر:

اواپراتور چیست؟

انواع کمپرسور؟

شیرآلات صنعت تهویه و تبرید 

چه نکاتی برای گرمایش و سرمایش رستوران و کافی شاپ مهم است

1- از بین بردن گرمای تولید شده در آشپزخانه که در هنگام پخت و پز به وجود می آید

2- تهویه هوا و گردش هوا در رستوران

3- به صورت مداوم تعداد افراد تغییر می کند.

4- ورود خروج مداوم افراد و باز و بسته مداوم درها

5- ایجاد فضایی که آرامش را برای مشتریان محیا کند.

چه نکاتی برای گرمایش و سرمایش رستوران و کافی شاپ مهم است

اجزای مورد استفاده درسیتم تهویه رستوران و کافی شاپ ها

  • چیلرو بویلر

  • فن کویل

  • VRF

مطالعه بیشتر :

چیلر و بویلر

چیلر و بویلر یکی از محبوب ترین سیستم های تهویه مطبوع است در رستوران ها و کافی شاپ ها است که چیلر وظیفه سرمایش را برعهده دارد و بویلر گرمایش رستوران را انجام می دهد.

استفاده از چیلر آبی در موتور خانه

موتورخانه بویلر

مطالعه بیشتر:

سیستم vrf چیست؟

تجهیزات و لوازم کنترل و اندازه گیری

هواساز|قیمت هواساز |خرید هواساز| انواع هواساز

چیلرچیست؟

چیلر دستگاهی است که به وسیله سیال خنک کننده در سیکل تبرید، سیال دیگر را(عمدتا آب) برای مصارف صنعتی یا تهویه مطبوع خنک می کند. این آب سرد در اواپراتورچیلر در سیستمهای صنعتی برای خنک کردن بخشی از ماشین آلات و در تهویه مطبوع برای خنک کردن هوا استفاده می شود و هوا را از طریق هواساز، فن کویل و.. قابل استفاده است.

گرمایش و سرمایش برای رستوران و کافی شاپ7

انواع چیلر تراکمی

می توان برای محیط های کوچکتر از مینی چیلر استفاده کرد .

بویلر

موتورخانه بویلر را در دو نوع زیر می توان به کار برد

  • موتور خانه آب گرم
  • موتورخانه بخار داغ

برای استفاده از هر کدام از بویلر ها باید محیط را بررسی کرد و اگر محیطی که موتورخانه بویلر در آن قرار دارد خیلی سرد باشد از بویلر بخار داغ و در غیر این صورت از بویلر آب گرم استفاده می شود. سوخت مورد استفاده در بویلر ها معمولا از نوع گاز طبیعی است که حرارت ناشی از سوختن گاز را به آب منتقل می کند و موجب گرمای محیط می شود.

برای انتقال گرما و سرما به محیط داخلی رستوران استفاده از فن کویل می تواند بهترین انتخاب باشد.

فن کویل

فن کویل کوچکترین عضو سیستم های تهویه مطبوع است. فن کویل دستگاهی برای خنک کردن و تولید گرما و به طور کلی تهویه مطبوع در محیطهای مسکونی و اداری و تجاری است و تبدیل انرژی از آب به هوا است و اجزای آن شامل کویل (لوله های مسی ) و موتور ، بلوور ، فن و الکتروموتور و دریچه دهش و مکش و بدنه اصلی تشکیل شده اند. فن کویل ها با گرم کردن یا خنک سازی هوا در یک فضای داخلی ، کنترل دما را فراهم می کنند . و از طریق سیم پیچ لوله مسی گردش می کنند و هوای تازه را گرم یا خنک می کند .

فن کویل در گرمایش و سرمایش برای رستوران و کافی شاپ

انواع فن کویل

فن کویل سقفی توکار

فن کویل سقفی با کابینت

فن کویل کانالی

فن کویل زمینی

فن کویل کاستی

فن کویل دیواری

دستگاه VRF

دستگاه VRF بسیار شبیه چیلر با این تفاوت که به جای اینکه آب را در یک مبدل حرارتی پوسته و لوله سرد کند به فن کویل و هواساز ها ارسال می کند و مبرد با جاری شدن در لوله های فن کویل و هواساز ، ضمن کاهش دمای هوا ، رطوبت هوا را نیز می گیرد. به تعریف ساده تر این دستگاه شبیه کولر گازی با چندین یونیت داخلی می باشد.

این سیستم شامل یونیت خارجی (کندانسیک یونیت متشکل از کمپرسور و کندانسور ) که در محیط خارج از ساختمان نصب میشود و چندین یونیت داخلی (هواسازها ) که داخل ساختمان و در فضاهای مختلف تعبیه می گردد.

دستگاه VRF در گرمایش و سرمایش برای رستوران و کافی شاپ

مطالعه بیشتر:

سیستم vrf چیست؟

تجهیزات و لوازم کنترل و اندازه گیری

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک (رادکو) آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی در این زمینه می‌باشند.

راههای ارتباط با ما

  • تلفن های تماس با ما

    دفتر تهران:28428609-021

    تلفن همراه:09385059681 

     ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه  ساعت 9 الی 18

  • آدرس ایمیل

    واحد بازرگانی و فروش:

    sm@radcoir.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[promo_modern promo_type=’custom’ page_link=’144′ post_link=’4343′ portfolio_link=’94’ custom_link=’http://www.radcoir.com/shop/’ promo_image=’http://www.radcoir.com/wp-content/uploads/2019/08/فروش-محصولات-تهویه-مطبوع-سرکت-راهبرد-انرژی-درفکرادکو.jpg’ attachment=’2885′ attachment_size=’full’ new_title=’ محصولات شرکت رادکو ‘ extratag=” img_size=’gallery’ heading_size=’30’ extra_bg=’#0074aa’ overlay=’0.6′ overlay_start=’10’ overlay_end=’50’ custom_class=” av_uid=’av-k790fwec’ admin_preview_bg=”][/promo_modern]

جانسون کنترل
سانیسو-روغن کمپرسور سانیسو

گاز مبرد R507

گاز مبرد R507: گازR507 از دسته گازهای HFC است که ترکیبی آزئ…

گاز مبرد R404a

گاز R404a : این گاز به عنوان یک گاز ترکیبی از خانواده گا…

گاز مبرد R407C

گاز مبرد  R407C:   گاز مبرد فریونی R407C مخلوطی از گازه…
ازطریق واتساپ با ما در تماس باشید
ارسال از طریق واتساپ